Yazılardan Haberdar Olun

E-mail Adresiniz :

29 Mayıs 2009 Cuma

VAZGEÇTİM....

Ben seni sevmekten degil
Seni yasamaktan vazgeçtim.
Bir Eylül aksaminda elele yürümekten yagmurda
Bir Aralik sabahi pencereyi açip bembeyaz görmekten etrafi
Bir Nisan rüzgarinda sokaklarda titremekten
Ve ayriligi konusmaktan bir Agustos günü
Gülümsemekten ayni seyleri düsünerek
Ürpermekten bazen gecelerin koynunda
Ter kokmaktan koynunda dört mevsim
Ve bir bardak çayin sekeri olmaktan
Ben seni sevmekten degil
Seni yasamaktan vazgeçtim.
Geri dönüp kapi esiklerinden tekrar veda edislerimden
Seni evde bulmak için eve geç gelislerimden
Titrek bir telefonun gel beni al demesinden
Ve sana dair nihavent bestelerden
Yarim kalan umutsuz hayallerden
Yoklugunda gelen serzenislerden
Sahipsiz sirlarin dillenisinden
Ve aynalardaki izlerinden
Ben seni sevmekten degil
Seni yasamaktan vazgeçtim.
Hem gecenin yalnizligindaki yildizindan
Hem simsekle gelen gözyasindan
Hem müzikle susan çigligindan
Ve terebentin kokan saçindan
Kizdigin zaman yüzünün aldigi sekilden
Dudaginda beliren açmamis dikenli güllerden
Bir gölgenin senden önce gidisinden
Ve gülerken dislerini gösterisinden
Ben seni sevmekten degil
Seni yasamaktan vazgeçtim.
Yasayamadiginin tekerlemesini söylemenden
Tutamadigin eli cebinde bilmenden
Koklayamadigin boyali dikeni eve getirmenden
Ve yakmadigin bir mumu eritmenden
Ki sen degil miydin tükenisten korkan
Ki sen degil miydin karanliktan korkan
Ki sen degil miydin yalnizliktan korkan
Ve sen misin simdi her yani parafin kokan
Onca alkolsüz gecede seni içmekten
Yakilan sigaradaki bilmecenden
Yutulan bir lokmadaki zehrinden
Ve altin bir kadehte sundugun misalinden
Ben seni sevmekten degil
Seni yasamaktan vazgeçtim.
Yildönümlerinde yasamaktan tekrarlari
Mecbur kalmaktan bir avuç aniya
Bir bir tüketmekten sonra onlari
Ve tüketimin bunca hizli olusundan
Ben seni sevmekten degil
Seni yasamaktan vazgeçtim.
Sabretmekten kendi masallarimiza
Gem vurmaktan acilarimiza
Ket vurmaktan arzularimiza
Ve korkmaktan yarinlarimiza
Çok uzun süren telefonlarindan
Hatta sirtindaki sizilardan
Yarattigin yeni umarlarindan
Ve duragan sinsi tavirlarindan
Ben seni sevmekten degil
Seni yasamaktan vazgeçtim.
Çözülen "serde erkeklik var" damarimdan
Eriyen "sensiz ne yaparim" tavrimdan
Isinan "anca beraber kanca beraber" suyumdan
Ve uyanan "ben sensiz bir hiçim" lafindan
Ben seni sevmekten degil
Seni yasamaktan vazgeçtim.
Hem sahipsiz kalan umutlarimdan
Hem nasil tükettigimi bilmedigim zamanimdan
Hem yarim kalan anilarimdan
Ve darmadagin kokan kazaklarimdan
Kizdigin zaman boyun damarimin sismesinden
Ellerimde büyüyen tomurcuk çiçeklerden
Bir sikilmis çenenin benden önce gülüsünden
Ve sesimi çabucak yükseltmemden
Ben seni sevmekten degil
Seni yasamaktan vazgeçtim.
Tapamadigim tanrinin ölümünden
Göremedigim peygamberin sünnetinden
Öpemedigim eldivenli eli bükemememden
Ve tasiyamadigim bir yükün altina girmemden
Ben seni sevmekten degil
Seni yasamaktan vazgeçtim .
Ki ben degil miydim tüketmekten korkan
Ki ben degil miydim kararmaktan korkan
Ki ben degil miydim yalnizliktan korkan
Ve ben degil miyim her yani fikir kokan
Ben seni sevmekten degil
Seni yasamaktan vazgeçtim
Ben seni sevmekten degil
"BEN"i yasamaktan vazgeçtim.
Bogazima takilan bir lokma gibi
En derinde nefessiz kalma gibi
Ömürden bir an daha çalma gibi
Ve can veren bir damla gibi
Ben seni sevmekten degil
BEN'i yasamaktan vazgeçtim.
Demlikten çay süzme gibi
Topraktan filiz bitme gibi
Özlük dehlizine girme gibi
Ve dönülmez bir söz verme gibi
Ben seni sevmekten degil
BEN'i yasamaktan vazgeçtim

Hiç yorum yok: