Yazılardan Haberdar Olun

E-mail Adresiniz :

23 Mart 2010 Salı

Bahar'ın geldiğinin resmidir :)


İşte size baharın geldiğinin resmi :)
Bu fotoğrafı İstanbul'da büyük alışveriş merkezlerinden birinin önünde çektim. Ağaçlarda çiçekler o kadar güzeldi ki dayanamayıp - gelen geçenlerin şaşkın bakışları altında - birkaç poz çektim.
Bahar çoğunluğumuza olduğunu sandığım gibi bana da biraz kışkırtıcı gelir. Aynı bu çiçekler gibi renklenmek isterim. Hep yeni düşünceler ve hep güneşe doğru yönelmek geçer aklımdan. Hep deniz geçer hayalimden. Bir deniz kıyısı bulur gider denizi seyrederim.
Ben "deniz olmayan şehirde yaşayamam" diyenlerindenim. Şu ana kadar yaşantımda 5 şehir önemli yer tuttu. 4 tanesi deniz kenarında ve 1 tanesinin ortasından nehir geçiyor.
İstanbul 
(  içinden deniz geçen şehir )
Antalya
İzmir
Antakya
( İçinden nehir geçen şehir )
İskenderun
Ya sizler? Sizlerin bahar hakkında; yaşadığınız yerler hakkında düşünceleriniz nelerdir? Bahar sizi de kışkırtır mı ? Kafanızdan bin türlü düşünce geçer mi ?
ee kafanızda soru ve/veya  düşünce yoksa bile ben soktum şimdi.....:)
( yazmak isterseniz mail adreslerim :

İlkbaharınız ve yazınız çok;
sonbahar ve kışınız az olsun, mümkünse hiç olmasın...:)
Sevgilerimle,
Gece Mavisi Fatoş


DİPNOT: Dün bir gazetede okudum ve hatırladım. Japonya'da "sakura zamanı" çok çok önemli imiş. Meyvası olmayan ve sadece çiçek açan Sakura'lar baharın habercisi imiş Japonya'da. Japonlar düğünlerini ve birçok önemli işlerini buna göre düzenliyorlarmış. Mart'ın sonu Nisan'ın başı olan bu dönemde ülkenin her tarafında festivaller ve kutlamalar düzenleniyormuş.

1 yorum:

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Canım benim,bahar fotoğrafın pek güzel..de..hani çiçek pasajında çekilmiş fotoğraflarımızı da bir görebilseydik süper olurdu !!Sevgiler..