Yazılardan Haberdar Olun

E-mail Adresiniz :

25 Mayıs 2009 Pazartesi

Kömbe Fotoğrafları / Kombe Pictures









Merhabalar,


28 Haziran 2008'te yazdığım Kömbe tarifine birtürlü fotoğraf ekleyememiştim.
Şimdi fotoğrafları ekliyorum. Umarım yararlı olur. Yöresel kalıp modellerini de ekledim. Hatay'a giden birisinden isteyebilirsiniz veya internetten satın alabilirsiniz. Veya evinizde olan baska bir kalıbı kullanabilirsiniz.

Tariften farkli olarak içi derin olan kalıpta yaptığım kömbelerin içine hurma ve ceviz karışımı olan bir malzeme ekledim. İsteğe bağlı olarak ceviz veya fıstık koyabilirsiniz.

Sevgiler,

Gece Mavisi Fatoş

http://www.fatosunkosesi.com/2008/06/hatayin-mehur-kmbesi_27.html

************************

Hi,


I didnot have a chance to add pictures for my Kombe recipe dated June28th, 2008.

I am attaching the pictures now. I hope they will be useful for you. You will see the traditional wooden patterns. You can buy them at internet or you can ask from someone who is travelling to Hatay. Or you can use anyother pattern you already have at home.

Difference from the recipe is that I put walnut and date mixture into kombes that I shaped in the deep patttern. Depending on your taste you can put walnut or pistachio.


Wih Love,


Night blue Fatos


http://www.fatosunkosesi.com/2008/06/hatayin-mehur-kmbesi_27.html

2 yorum:

Işıl dedi ki...

Ben Kömbe'ye bayılıyorum!!!!
ellerinize sağlık!

Fatosun Kosesi dedi ki...

Isil'cim,

Tamam öyleyse hemen bekliyoruz. Kalıplardan birtanesi senin Bozcaada'dan getirdiğin. Onu da kullandım.

Sevgiler,


Fatos